12. oktober 2009

20 kopier av 'afmhbjeitjbd' er tilgjengelig via denne bloggen/'meg personlig' à nok 100 [via 'mammutsalg-kickoff'], promo del 4

'alle forteller meg hvor bra jeg er i tilfelle jeg blir det' (flamme forlag, 2009)

nok 100 (porto inkl.)*


alt 1) send epost til audun.mortensen[at]gmail.com for relevant kontonummer

alt 2) send nok 100 til audun.mortensen[at]gmail.com via paypal

'mammutsalg-kickoff-bonusmateriale'**

a) 'vil du være dj' (en 'thriller' i a6 om boklansering, inneholder 60~ sider med uredigerte eposter og tekstmeldinger mellom bendik wold og audun mortensen m.fl. i perioden 17.09.09 - 5.10.09)
b) kopi av gustaf 3
c) upublisert håndskrevet dikt
d) oppskrift på vegetarisk linsesuppe
e) screenshot av den siste eposten jeg sendte
f) transkripsjon av en kvittering jeg fant i en kopi av 'jeg er mia' (aschehoug, 2008) på deichmanske 5.02.09

*postes innen 24 timer
**'vil du være dj' inkluderes i de to første bestillingene 'da det kun' er to eks igjen av opplaget på 27 eks, øvrig 'bonusmateriale' inkluderes i alle bestillinger

takk for oppmerksomheten