22. desember 2009

boys 2 men

har stirret på bloggen min i ~15 min

og kontemplert over framtiden

når skal jeg slette denne bloggen

er blogging 'min forbannelse'

er blogging genetisk bestemt

er jeg 'arvelig belastet'

fant ~3 bilder av meg selv fra 04/05 på facebook i går

virket 'totalt homo'

vil bildene lekke [via [nye] 'sosiale medier'] i løpet av våren 2010

bør jeg stoppe nå

bør jeg 'legge opp'

vil noe(n) stoppe meg før karrieren er ute av kontroll

er situasjonen allerede ute av kontroll

er karrieren 'over før den har begynt'

virker som jeg fortsetter å taste ting på tastaturet

hva er dette

rygg/nakke/håndledd føles ødelagt, virker uhelbredelig

blir jeg smartere for hvert dikt jeg skriver selv om kvaliteten og populariteten synker

begår jeg [~xx]% 'karriereselvmord' hver gang jeg taster noe på tastaturet mitt etterfulgt av et passivt/arrogant klikk på 'update'/'publiser innlegg'

bør jeg heller klikke 'lagre nå' etterfulgt av en ~9 timers vakt på kiwi

virker som sittestillingen/kroppsholdningen min er permanent primitiv/'uopplyst'/[adjektiv
relatert til ((u)bevisst) 'negasjon']

finnes det en kontorstol/maskin som 'låser' kroppen i en ergonomisk tilfredsstillende posisjon

er korsett løsningen

vil korsett være medisinsk/estetisk/erotisk relevant i 2010

blir korsett distribuert via apotek1/g-sport/lindex/clas ohlson

fikk nettopp en hallusinasjon vedr 2010

virker som klokka er 3:58am

4:00

4:01