12. november 2009

gina-tricot.blogspot.com er offisielt lansert

'pressefoto'
jeg dokumenterer hvor lenge jeg kan (over)leve på bokhonoraret mitt på gina-tricot.blogspot.com

'hvor lenge kan jeg (over)leve på bokhonoraret mitt' er et arkiv for alle utgiftene mine
f.o.m. torsdag 5. november 2009 ― dagen jeg mottok bokhonoraret (52 732 kr) for
min debutbok 'alle forteller meg hvor bra jeg er i tilfelle jeg blir det' (flamme forlag, 2009)
― oppdateres ukentlig til bokhonoraret er oppbrukt

jeg oppfordrer alle til å delta aktivt på forumet ved å
a) anslå hvor mange dager jeg kommer til å (over)leve på bokhonoraret mitt
b) drøfte arkivets [sett inn relevant 'fagområde'] implikasjoner
c) poste konkrete spørsmål vedr mitt konsum/mine utgifter/min debutbok
d) poste kritikk/tips/(an)befalinger vedr konsum/utgifter/'livsstil'/layout
e) ['annet']

bokhonorar 5.11.09